Przejdź do strony: O firmie
Przejdź do strony: Misja i wizja

Nasze Dealerstwa

W salonach i serwisach PGA Polska priorytetem jest codzienna dbałości o produkty oraz najwyższy poziom usług, które podporządkowane są głównemu celowi, jakim jest zadowolenie i satysfakcja klientów. Dokładamy wszelkich starań aby nasi klienci byli zadowoleni ze współpracy z nami i pozostali lojalni.

Dealerzy należący do grupy PGA Polska oferują kompleksowe usługi w zakresie:

  • sprzedaży nowych samochodów osobowych oraz dostawczych,
  • sprzedaży i przyjmowania w rozliczeniu samochodów używanych wszystkich marek,
  • napraw serwisowych gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
  • sprzedaży oryginalnych części i akcesoriów,
  • likwidacji szkód powypadkowych w naszych własnych warsztatach blacharsko – lakierniczych,
  • doradztwa w zakresie finansowania oraz ubezpieczeń.

Potwierdzeniem tych starań jest opracowanie oraz wdrożenie wewnętrznego programu doskonalenia o nazwie beCOME PGA. Program ma na celu ujednolicanie standardów obsługi Klienta we wszystkich naszych lokalizacjach, ciągły wzrost poziomu jakości oferowanej Klientowi dla spełnienia jego wszelkich oczekiwań, a także budowanie sprawnej komunikacji wewnętrznej oraz utrzymywanie dobrej atmosfery pracy dla satysfakcji naszych pracowników. Program beCOME pozwala na rozwój grupy PGA jako firmy ukierunkowanej na jakość, na zadowolenie Klientów oraz na budowanie marki Spółek należących do grupy PGA jako nowoczesnych i zorientowanych na przyszłość.

Salony i serwisy należące do grupy PGA Polska zatrudniają łącznie ponad 500 osób. Wszyscy nasi pracownicy są codziennie do Państwa dyspozycji. Mamy nadzieję, że już niebawem spotkają się Państwo z nami w jednym z punktów dealerskich PGA.

Przejdź do strony: Sprzedaż flotowa
Przejdź do strony: PGArt - Centrum napraw powypadkowych
Przejdź do strony: Kariera
Przejdź do strony: Mapa
Przejdź do strony: Kontakt